fredag 14. juni 2013

Fotografi

Etter en times strev klarte jeg å få den lille terroristen til å sove.
Han sover i vogn ute, så kan jeg kose meg med "Boardwalk Empire" og høte snorkingen i babacaller'n.

Fått en interesse for fotografi og har brukt noe av feriepengene på et Nikon D3100 speilreflekskamera+ et Tamron-objektiv 70-300mm.
Foreløpig veldig fornøyd. 

Vil nok ta mye bilder av fly siden jeg er flyinteressert og bor ikke så veldig langt fra en flyplass.
Flyinteressen er nok en konsekvens av at jeg vokste opp på Nesbru, Asker med fly til og fra det som en gang var Oslo lufthavn Fornebu over hustaket.
Kunne da se hva slags fly og hvilket flyselskap det var.
Når lillegutt og hans fremtidige søsken er store nok vil jeg nok ta dem med til en flyplass for å se på flyene

Legger ved noen av bildene jeg har tatt med det nye kameraet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar